Saturday, October 14, 2006

پادشاه فصل ها، پاییز









پاییز هزار رنگ وینی پگ

2 comments:

Anonymous said...

Nice job, keep it up! Just one idea, remember to take the same pictures when they are covered with snow. and Also in the spring when they are covered with blosom or new green leaves.

Dost-e-Pari

Anonymous said...

سلام ،
عکسها خیلی قشنگ بود . می دونین که من عاشق عکسم ، خیلی زیبا بود .
در مورد کامنتدونیتون به نظر من کار خوبی نبود ، یک قسمت برای کامنتهای جدید گذاشتین . چون فکر کنم کامنت یک چیز خصوصی باشه بین کامنت دهنده و نویسنده وب لاگ که اگر کسی هم بخواد اونها رو ببینه خودش کامنتدونی رو باز میکنه .
واما کامنتیکه خیلی وقته می خواستم براتون بزارم چون احساس بدی دارم !اونم اینکه : از اونجا که طبق گفته های خودتون توتیا جزو دشمناتونه ! از طرفی ظاهرأ شما از نوشته هاش زیاد خوشتون نمی آد و یک جورایی زورکی اونو میخونین ! و نمی دونم رو چه حسابی از اول بهش لینک دادین ...( و هزار و یک دلیل دیگه ! ) بهتره لینک توتیا رو از وب لاگتون حذف کنید . چون اصلا حس خوبی ندارم اصلنِ اصلأ !!و زورم نیست که ! چه اصراری دارین کسی رو که قبول ندارین به عنوان دوست بهش لینک بدین؟!
می تونین اینو به دوستای دیگتونم بگین که رو حساب شما به توتیا لینک دادن ، یعنی حتما و باید بگین !
حرف دیگه دارم ولی خوابم میآد ، فقط فکر کنم تازه فهمیدم چطوری باید اینجا راست چین نوشت ! البته اگه پست شد همینجوری بیاد . در هر صورت ...
قولتون یادتون نره استاد یخی !
موفق باشید